Νέο Opel Grandland GSe: Ένα SUV Υψηλών Επιδόσεων, του Χρήστου Φωτιάδη

0

  • Πρεμιέρα: Η Opel φέρνει τις επιδόσεις GSe στην κατηγορία C-SUV
  • Εκρηκτικός συνδυασμός: Επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου, αυξημένη πρόσφυση e-AWD, σχεδίαση SUV
  • Μοναδικά στοιχεία GSe: Ειδική ρύθμιση συστήματος διεύθυνσης, αποκλειστικά ελατήρια και αμορτισέρ GSe, ζάντες 18 ιντσών εμπνευσμένες από το Manta GSe

Rüsselsheim. Ακολουθώντας πιστά τα χνάρια των Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe, ήρθε τώρα η ώρα για το επόμενο δυναμικό μοντέλο από το νέο εξηλεκτρισμένο sub-brand της Opel: το Opel Grandland GSe.

Τα SUV υψηλών επιδόσεων συνδυάζουν την ταχύτητα ενός σπορ αυτοκινήτου με την ευελιξία και το στυλ. Προσφέρουν δυναμισμό και πρόσφυση σε όλους τους τροχούς και αποτελούν ισχυρό πόλο έλξης για τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτή τη στιγμή, προσφέρονται κατά κύριο λόγο στην premium κατηγορία, όμως με το νέο Opel Grandland GSe ένα SUV επιδόσεων θα κάνει σύντομα πρεμιέρα στη δημοφιλή κατηγορία των C-SUV.

«Το νέο Opel Grandland GSe είναι εξαιρετικά δυναμικό, ικανό και με εντυπωσιακή σχεδίαση. Είμαστε σίγουροι ότι θα προσελκύσει πελάτες οι οποίοι, εκτός από ηλεκτροκίνηση, αναζητούν και μια σπορ οδηγική εμπειρία από το SUV τους» δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl.

Το νέο Grandland GSe συνδυάζει έναν turbo βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες – έναν σε κάθε άξονα – για συνολική ισχύ έως 221 kW/300 hp (προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης WLTP, σταθμισμένα, μικτού κύκλου1: 1,3 l/100 km, 31-29 g/km CO2). Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης καθιστά το Grandland GSe ένα ηλεκτρικό όχημα με μόνιμη τετρακίνηση, βέλτιστη πρόσφυση και κορυφαία στην κατηγορία επιτάχυνση από στάση. Η επιτάχυνση  0 – 100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,1 δευτερόλεπτα, θυμίζοντας επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 235 km/h (135 km/h με ηλεκτροκίνηση).opel_grandland_gse_520369-6358001bcd588_6358e00f370fe.jpeg

Οι βασικοί πυλώνες για τον εξαιρετικά δυναμικό και απολαυστικό χαρακτήρα του Opel Grandland GSe βρίσκονται στη μοναδική ρύθμιση των συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης. Με γόνατα McPherson μπροστά και έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σπορ SUV της Opel διαθέτει πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ με τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping), που επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης με προτεραιότητα στον χειρισμό αντί για την άνεση. Ως αποτέλεσμα, το Grandland GSe ανταποκρίνεται άμεσα και προβλέψιμα σε κάθε εντολή του οδηγού, ενώ διατηρεί την ίδια στιγμή τη χαρακτηριστική ευστάθεια της Opel στο φρενάρισμα, στις στροφές και στην Autobahn.

Η ‘Bold & Pure’ εξωτερική σχεδίαση του Grandland με το Opel Vizor αναδεικνύεται περαιτέρω με στιλιστικά στοιχεία που αποτελούν την υπογραφή GSe, όπως οι ζάντες αλουμινίου 19” οι οποίες είναι εμπνευσμένες από το βραβευμένο πρωτότυπο Manta GSe, ένας μοναδικός πίσω διαχύτης και το λογότυπο GSe στην πίσω πόρτα. Ένα ακόμα στοιχείο διαφοροποίησης είναι ότι το Grandland GSe θα διατίθεται προαιρετικά με μαύρο καπό. Στο εσωτερικό, τα εμπρός καθίσματα ‘performance’ με επένδυση Alcantara και πιστοποίηση AGR αποτελούν μία ακόμα απόδειξη της αριστείας της Opel στον σχεδιασμό καθισμάτων. Χάρη στην πρόσθετη άνεση και στήριξη των εξαιρετικά εργονομικών καθισμάτων, ο οδηγός και ο συνοδηγός του Grandland GSe  απολαμβάνουν μια δυναμική οδηγική εμπειρία, χωρίς να επιβαρύνεται η σπονδυλική τους στήλη.

Το εντυπωσιακό Grandland GSe αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάιο του 2023.

opel_grandland_gse_520372-63580009e5688_6358e00f3fdcf.jpeg


[1]Οι προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 που αναφέρονται συμμορφώνονται με το πρότυπο WLTP (κανονισμός EU 2017/948). Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, τα νέα οχήματα λαμβάνουν έγκριση τύπου σύμφωνα με πρότυπο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP), που είναι μία νέα, πιο ρεαλιστική διαδικασία δοκιμών για τη μέτρηση της κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2. Το WLTP αντικαθιστά πλήρως το New European Drive Cycle (NEDC), που αποτελούσε την προηγούμενη διαδικασία δοκιμών. Χάρη στις πιο ρεαλιστικές συνθήκες δοκιμών, οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 πουμετρήθηκαν στο πλαίσιο του WLTP είναι σε πολλές περιπτώσεις υψηλότερες συγκριτικά με τα αντίστοιχα αποτελέσματα του NEDC. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2  εξαρτώνται από τον βασικό εξοπλισμό, τις προαιρετικές επιλογές και τον τύπο των ελαστικών.

 

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας