Opel Astra 1.2 -130 PS, Test drive του Χρήστου Φωτιάδη

0

 

Ένα από τα μακροβιότερα και δημοφιλέστερα μοντέλα της Opel παρουσίασε την έκτη γενιά του, που αφενός δεν θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν και αφετέρου εντυπωσιάζει κατ’ αρχήν με την πρωτοποριακή του εμφάνιση. Με την οποία υπερασπίζεται και την ένδοξη ιστορία των χάτσμπακ, κατηγορία που υποχωρεί σταθερά, προς όφελος μοντέλων με μεγαλύτερο όγκο… Η δοκιμή μας απέδειξε ότι τα κατάφερε μια χαρά!.

Από το 2016, όταν είχε παρουσιαστεί η πέμπτη γενιά του Astra, άλλαξαν πολλά στο Russelsheim.  To σημαντικότερο ήταν η υπαγωγή της Opel στο Groupe PSA που μαζί αποτελούν πλέον τον Όμιλο Stellantis. Οι συνέργειες ήταν φυσικό επακόλουθο, με το νέο Astra να υιοθετεί το πάτωμα EMP2 του Ομίλου Stellantis, το ίδιο με τα Peugeot 308 και Citroën C5 Aircross! Αυτό δεν είναι το μόνο που συνδέει το Astra με τα «αδέλφια» του από τις γαλλικές μάρκες, με πιο χαρακτηριστικό τον κινητήρα 1.2 των 130 PS που γνωρίζουμε από τους Γάλλους ως PureTech. Άρα, οι Γερμανοί έπρεπε να ρίξουν όλο το βάρος στην εξωτερική εμφάνιση και τα κατάφεραν μια χαρά! Η μάσκα, βέβαια, είναι αυτή που κλέβει την παράσταση! Στο εσωτερικό, η καλή εντύπωση έρχεται από τον μαύρο πίνακα των οθονών, που φέρει τον τίτλο Pure Panel Pro. Τα εργονομικά καθίσματα Alcantara «Creta» -με την πιστοποίηση AGR- έχουν πολύ καλή αίσθηση και «αγκαλιάζουν» οδηγό και συνοδηγό. Πολύ ευρύχωρη η καμπίνα, μιας και αυξήθηκε ελαφρώς ο όγκος του νέου Astra. Υπάρχουν άφθονες θέσεις για μικροαντικείμενα και ασύρματη φόρτιση για κινητό τηλέφωνο. Πολύ ικανοποιητικός και ο χώρος αποσκευών, με τα 422 λίτρα του και διπλό δάπεδο.

Το σύστημα διεύθυνσης και οι αναρτήσεις είναι πολύ υψηλού επιπέδου, χαρίζοντας απόλαυση στην οδήγηση, σε συνδυασμό με μια άριστη ηχομόνωση. Σε αυτό συντελεί και ο κινητήρας τούρμπο των 130 ίππων, που λειτουργεί το ίδιο καλά από χαμηλά, με μπόλικη ροπή, μέχρι και τα 200 χαω, που είναι δύσκολο να πιαστούν σε ελληνικούς δρόμους! Για τους λάτρεις της επιτάχυνσης, τα 9,7΄΄ είναι μια πρώτης τάξεως τιμή! Το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο  -με μετατροπέα ροπής-  συνεργάζεται άψογα με τον κινητήρα.

Με τις  €29.300 που απαιτούνται για την απόκτησή του, ο τυχερός νέος ιδιοκτήτης του Astra θα έχει ένα υπέροχο αυτοκίνητο στην οδήγηση, που θα τραβά σίγουρα το ενδιαφέρον στο δρόμο, αφού ξεχωρίζει σχεδιαστικά.

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας