Renault Arkana 1.6 E-TECH Hybrid 145 hp, του Χρήστου Φωτιάδη

0

Με το λανσάρισμα του Arkana, η Renault πετυχαίνει δυο στόχους ταυτόχρονα. Αφενός προσθέτει στη γκάμα της  -μετά τα νέα Captur και Kadjar-  ένα κουπέ SUV με πολυτελή χαρακτήρα και αφετέρου δηλώνει το παρών σε μια κατηγορία που δεδν έχετι τόσο μεγάλο ανταγωνισμό. Και μάλιστα σε τιμή πολύ κάτω απ’ αυτόν, αφού το μοντέλο με τον μικρότερο κινητήρα 1.3 ξεκινά από μόλις 25.290 ευρώ. Αυτό της δοκιμής μας, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό και αυτόματαο κιβώτιο, στοιχίζει 34.790 ευρώ, και πάλι κάτω από τον ανταγωνισμό!

Εντυπωσιακή εμφάνιση

Δύσκολα θα “μπερδέψει” κανείς το Arkana με κάποιο άλλο C-SUV! Σε μια εποχή που πολλά νέα μοντέλα “θυμίζουν” τον ανταγωνισμό, ο ιδιοκτήτης τού γαλλικού μοντέλου θα κάνει… μπαμ από μακριά! Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν τα full LED φωτιστικά σώματα σχήματος «C», η φαρδιά μάσκα με το μεγάλο σήμα της Renault και ο ευμεγέθης αεραγωγός στον προφυλακτήρα με την ασημί ποδιά. Στο πλάι η ενσωματωμένη αεροτομή στο άκρο της πόρτας του χώρου αποσκευών και πίσω τα πανεμορφα και πρωτότυπα φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό, το ταμπλό θυμίζει πολύ Clio και Captur, ενώ  στο κέντρο κυριαρχεί το σύστημα πολυμέσων Renault EASY LINK με την οθόνη αφής των 9,3 ιντσών  εύχρηστο και με μοντέρνα γραφικά. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 7 ιντσών ή προαιρετικά 10,2 ιντσών . Πολύ άνετη η θέση οδήγησης και πλούσιες οι θήκες για μικροαντικείμενα, ενώ  τέσσερις είναι οι θύρες USB.  Την θετική εικόνα συμπληρώνει η άνεση των καθισμάτων, η ευρυχωρία γενικώς και ο ικανοποιητικός χώρος αποσκευών των  480 λίτρων.

Υβριδικό σύνολο

Στην εποχή των εναλλάκτικών κινητηρων, το υβριδικό σύστημα του Arkana έχει συνδυαστική ισχύ  145 ίππων, που παρέχεται από έναν κινητήρα βενζίνης 1.6  λίτρων/95 ίππων με ροπή 148 Nm και δύο ηλεκτρικά μοτέρ:. Το πρώτο 49 PS και 205 Nm και το άλλο HSG (High-Voltage Starter Generator) 20 PS και 50 Nm. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται από ένα κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών (multi-mode) χωρίς συμπλέκτη. Χαμηλή η μεικτή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 112-117 γρ./χλμ. . Φυσικά, αν η μέση ταχύτητα αυξηθεί, θα ακολουθήσει και η κατανάλωση.

Η οδήγηση τού Arkana αποτελεί τη χαρά του οδηγού! Παρά τον όγκο του είναι πολύ ευέλικτο, οι αναρτήσεις άνετες, το τιμόνι ακριβέστατο και στις υψηλές ταχύτητες απουσιάζει κάθε δυσάρεστος θόρυβος. Πρόκειται για το ιδανικό αυτοκίνητο μακρινών διαδρομων! Όποιος αναζητά ένα αυτοκίνητο που να ξεχωρίζει αισθητικά, να διαθέτει ενσωματωμένη την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και να προσφέρεται για ταξίδια, τότε θα βρει στο Arkana τον ιδανικό σύντροφο του δρόμου!

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας