Suzuki Ignis 1,2 -4X4 Πολυεργαλείο! Του Χρήστου Φωτιάδη

0

Πρωτοπόρα επί πολλές δεκαετίες στην τετρακίνηση, η Suzuki αξιοποιεί την πολύτιμη πείρα της σε κάθε νέο μοντέλο! Βασικές της αρχές είναι η υψηλή ποιότητα, η ασφάλεια και η ιδανική εφαρμογή των τεχνολογικών επιτευγμάτων που προκύπτουν στην πορεία. Μακριά από «πυροτεχνήματα» εντυπωσιασμού, το επιτελείο ανάπτυξης παραμένει πιστό στις πιο πάνω αρχές του, εισάγοντας στην αγορά μοντέλα πλασμένα για μακροχρόνια καριέρα!

Το Ignis αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα του concept που προαναφέραμε. «Τετρακίνητο πόλης», θα μπορούσε να πει κανείς, λόγω των μικρών εξωτερικών του διαστάσεων, που το καθιστούν ζηλευτό στην αναζήτηση μιας θέσης παρκαρίσματος στην δύσκολη Αθήνα! Ιδανικό και για κυρίες, λοιπόν, που δεν αγωνιούν για το αν θα περάσουν εύκολα τα διάφορα εμπόδια στους στενούς δρόμους, ενώ παράλληλα έχουν άνετο εσωτερικό χώρο για το παιδί, το σκυλί και τα ψώνια! Φροντίζει γι’ αυτό η μεγάλη απόσταση του «ουρανού» από τα κεφάλια των επιβατών, αλλά και το μεγάλο μεταξόνιο, που προσφέρει άνετους χώρους και για τους πίσω καθήμενους.

Αν όμως εκείνη ή ο σύζυγος έχουν κέφι για εκτός δρόμου περιπέτειες, τότε το Ignis  -ιδιαίτερα το τετρακίνητο!-  θα αποδειχτεί ο ιδανικός σύντροφος! Τα προσόντα του είναι αναμφισβήτητα και αντάξια της παράδοσης δεκαετιών, που παραπέμπει στα… Samurai, ένα θρυλικό όνομα που παραμένει ακόμα ενεργό για τους λάτρεις των περιπετειών με 4Χ4! Η φιλοσοφία τού Ignis είναι απλούστατη. Μικρός κινητήρας, μεγάλο ύψος από το έδαφος (18 εκατοστά) και εύκολη λειτουργία της τετρακίνησης.

Από το 2016 που λανσαρίστηκε μέχρι και σήμερα το Ignis έχει προσθέσει λειτουργικές βελτιώσεις και όμορφες λεπτομέρειες στην εμφάνισή του. Εξοπλίζεται με τον τετρακύλινδρο 1.2 DualJet, με διπλά μπεκ ψεκασμού, μεταβλητό χρονισμό, απόδοσης 83 ίππων και ροπή 107 Nm. Στην έκδοση hybrid, η  εμπλοκή του mild hybrid συστήματος γίνεται από ένα ηλεκτρικό μοτεράκι BISG (ιμάντα/ γεννήτριας) με 3,1 ίππους και 50 Nm, που συνδυάζεται με μπαταρία 10 Ah. Κύριο πλεονέκτημα τού «αθάνατου» κινητήρα είναι η ζωηράδα του, παράλληλα με την οικονομία στην κατανάλωση.

Με τιμή εκκίνησης τα 14.400 ευρώ, αυτό το μικρό σε όγκο αλλά μεγάλο σε όλα τα υπόλοιπα «τζιπάκι» είναι μακράν ό,τι πιο οικονομικό προσφέρει η αγορά, δίχως καμία εκτροπή από τις γνωστές αρχές της Suzuki.

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας