Suzuki Swace Hybrid του Χρήστου Φωτιάδη

0

Suzuki Swace Hybrid

Πρωτότυπη εναλλακτική λύση

Η Suzuki επέλεξε ακόμη μια συνεργασία με την Toyota στην κατηγορία των υβριδικών μοντέλων, όπου η δεύτερη έχει την μεγαλύτερη εμπειρία στον κόσμο. Επιπλέον, η επιλογή ενός μοντέλου που μοιάζει με Station Wagon και όχι με SUV, περιορίζει την μάχη με ανταγωνιστικές προτάσεις. Έτσι, η Suzuki φέρνει άλλη μια υβριδική πρόταση στις εκθέσεις της, που αυτή τη φορά δεν είναι υπερβολική σε κόστος κτήσης, ενώ προσφέρει πολλά στον τυχερό αγοραστή!

Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τα SW ήταν τόσο παρεξηγημένα στην Ελλάδα, όταν πχ στη γειτονική Ιταλία ήταν τόσο δημοφιλή. Με μοναδικό μειονέκτημα εντός πόλης  το μεγαλύτερο μήκος, αποτελούν κατά τα άλλα την αποθέωση της πρακτικότητας! Είναι εξίσου καλοτάξιδα με τα απλά επιβατικά, χάρη στο κανονικό τους ύψος και αεροδυναμική. Και αποτελούν απλή παραλλαγή ενός μοντέλου, που σημαίνει ευκολία στο service και τα ανταλλακτικά! Έχουν μεγάλους χώρους, που με την αναδίπλωση των καθισμάτων γίνονται… καρότσα ημιφορτηγού!

Στο Swace, τα οφέλη της station διαμόρφωσης του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τον μεγάλο πίσω πρόβολο, αποτυπώνονται ξεκάθαρα στο χώρο αποσκευών. Η 5η πόρτα ανοίγει από χαμηλά προσφέροντας εύκολη φόρτωση στα πιο βαριά αντικείμενα. Κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ υπάρχει ένας ακόμα αποθηκευτικός χώρος. Η ανάκλιση της πλάτης των πίσω καθισμάτων αυξάνει το χώρο από τα 596 στα 1.606 λίτρα, αλλά δημιουργεί επιπλέον μια επίπεδη  πρακτική επιφάνεια. Ιδανικά για μεγάλες οικογένειες και για επαγγελματίες!

Αυτά ακριβώς είναι και τα ευδιάκριτα πλεονεκτήματα τού Swace, που αποτελούν και τα επιχειρήματα των πωλητών, στις εκθέσεις της Suzuki! Πρόκειται για ένα σύγχρονο μοντέλο με στοιχεία κουπέ και μεγάλους χώρους, με ένα πολύ προηγμένοι υβριδικό σύστημα που εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, ιδιαίτερα στην πόλη.

Με δεδομένη την καταγωγή του αυτοκινήτου, ένα από τα προτερήματά του έχουν να κάνουν με το υβριδικό σύστημα που συναντάμε κάτω από το καπό του. Ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.798 κ.εκ. συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνολική ισχύ να διαμορφώνεται στους 122 ίππους και τη μέγιστη ροπή στα 142 Nm. Για τη μετάδοση έχει υιοθετηθεί ένα αυτόματο σύστημα που αποκαλείται eCVT, καθώς η λειτουργία του παραπέμπει στα κλασικά κιβώτια συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, που βασίζεται σε μια απλή, αποδοτική και αξιόπιστη διάταξη πλανητικών γραναζιών. Το αποτέλεσμα είναι μια ιδιαίτερα αθόρυβη λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, όπου αρκετές φορές το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ηλεκτρικά.

Ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων είναι σχεδιασμένος έτσι ώστε να δημιουργείται η αίσθηση ενός ενιαίου συνόλου που ξεκινάει από το ταμπλό και επεκτείνεται μέχρι τα διακοσμητικά των θυρών. Η οθόνη πολυμέσων 8 ιντσών βρίσκεται στο κέντρο της κονσόλας και περιλαμβάνει την Οθόνη Ενέργειας, το σύστημα Bluetooth, με χειριστήρια επάνω στο τιμόνι καθώς και δυνατότητα υποστήριξης Apple CarPlay για iPhone. Πληρέστατα και όλα τα συστήματα ασφαλείας. Όσο για την τιμή, που ξεκινάει από 25.180 ευρώ, θεωρείται απολύτως λογική για ένα τόσο καλό και όμορφο αυτοκίνητο.

 

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας