Suzuki Vitara 1.4L HYBRID 48V – Με πάγια συνταγή επιτυχίας!, του Χρήστου Φωτιάδη

0

Πράγματι, αν αναζητήσουμε το κύριο χαρακτηριστικό των Suzuki της νέας γενιάς αυτό είναι η προτεραιότητα στην ασφάλεια και την αξιοπιστία! Χωρίς υπερβολικές εμμονές σε ηλεκτρονικές  αναβαθμίσεις (που συχνά προκαλούν προβληματάκια…), χωρίς τεράστιες επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση (που εμφανώς δεν ανταποκρίνεται ακόμα στις προσδοκίες ευρείας εφαρμογής της…), εισάγει μοντέλα με ήπιο και ισχυρό υβριδικό χαρακτήρα, που είναι φιλικά προς το περιβάλλον και πολύ οικονομική στην αγορά και τη χρήση τους! Για παράδειγμα, το Vitara με το ήπιο υβριδικό σύστημα ξεκινά από 19.330€ με το ειδικό όφελος που προσφέρει η εταιρεία.

Σκεφτείτε μόνον ότι στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματος κλιματισμός, προβολείς τεχνολογίας LED / Πίσω φώτα LED, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, Adaptive Cruise Control, ράγες οροφής μαύρου χρώματος, Έγχρωμη οθόνη LCD 4,2’’ στον πίνακα οργάνων, Dual Sensor Brake Support και πολλά ακόμη!

Για τους κινητήρες της Suzuki δεν χρειάζονται πολλά λόγια. Οι πολλές χιλιάδες ιδιοκτήτες  παλαιότερων και σύγχρονων μοντέλων μπορούν με το χέρι στην καρδιά να βεβαιώσουν την αξιοπιστία τους. Ο κινητήρας τού Vitara που δοκιμάσαμε  είναι τετρακύλινδρος, 1.373 cc, με άμεσο ψεκασμό, μέγιστη ταχύτητα 190 χλμ./ώρα, μέγιστη ισχύ 129/5.500  ίπποι/σ.α.λ., μεικτή κατανάλωση 5,4-5,6 λτ./100 χλμ και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξη σχέσεων.

Σε ό,τι αφορά το ήπιο υβριδικό σύστημα, η υψηλής απόδοσης μπαταρία ιόντων λιθίου αποθηκεύει την ηλεκτρική ενέργεια που ανακτάται από την επιβράδυνση και το φρενάρισμα. Ένα ακόμα πλεονέκτημα του υβριδικού συστήματος 48V είναι η εισαγωγή του ηλεκτρικού μοτέρ στο ρελαντί, όταν ο συμπλέκτης είναι αποσυνδεδεμένος και οι στροφές του κινητήρα είναι χαμηλές. Το σύστημα προσθέτει επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρήσιμη όταν ο οδηγός ζητά μεγαλύτερη επιτάχυνση μέσω της ηλεκτρικής ενέργειας.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, γεγονός όμως που δεν δυσκολεύει ιδιαίτερα τις εξορμήσεις εκτός ασφάλτου, ακόμα και σε δύσκολες ορεινές διαδρομές. Η επαρκής απόσταση από το έδαφος (185 χλστ.) διευκολύνει τη χρήση αυτή και αποτελεί φυσικά μεγάλο ατού για τον οδηγό που επέλεξε το Vitara, έστω στην πιο απλή του έκδοση. Τέλος οφείλουμε να μνημονεύσουμε το έμπειρο δίκτυο service και επισκευών γενικά του Ομίλου Σφακιανάκη, που αποτελεί εγγύηση για τους ιδιοκτήτες Suzuki.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας