Τα μοντέλα της σειράς Volkswagen ID. ξεπερνούν το ορόσημο του μισού εκατομμυρίου μονάδων του Χρήστου Φωτιάδη

0

Τα μοντέλα της σειράς Volkswagen ID. ξεπερνούν το ορόσημο του μισού εκατομμυρίου μονάδων επιτυγχάνοντας το στόχο ένα χρόνο νωρίτερα το προγραμματισμένο

  • Η Volkswagen σημειώνει ταχεία πρόοδο παγκοσμίως με αύξηση της ηλεκτροκίνησης του στόλου των οχημάτων της παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα

 

  • Οι παραγγελίες παραμένουν πολύ υψηλές: 135.000 παραγγελθέντα οχήματα (+65% έναντι του 2021), τα οποία παράγονται με γρήγορους ρυθμούς

 

  • Ο οδικός χάρτης της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση επιταχύνεται: Η παραγωγή μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη θα ολοκληρωθεί έως το 2033. Δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2026

 

Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση εξελίσσεται σε μεγάλη επιτυχία για την Volkswagen

«H παράδοση μισού εκατομμυρίου μοντέλων της σειράς ID. επιβεβαιώνει ότι τα ηλεκτρικά μοντέλα έχουν μεγάλη αποδοχή από τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο. Είμαστε στο σωστό δρόμο με την στρατηγική μας για την ηλεκτρική κινητικότητα και η επιτυχία μας συνεχίζεται. O στόχος μας παραμένει αμετάβλητος. Θέλουμε να κάνουμε την Volkswagen την πιο επιθυμητή μάρκα για την βιώσιμη κινητικότητα. Οι παραγγελίες που υπάρχουν ήδη στην Volkswagen παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε ώστε να παραδώσουμε τα περίπου 135.000 μοντέλα της σειράς ID. στους πελάτες μας το ταχύτερο δυνατό. Ωστόσο, λόγω της συνεχιζόμενης κρίσης όσον αφορά στην προμήθεια ανταλλακτικών, πρέπει διαρκώς να αναπροσαρμόζουμε την παραγωγή», δήλωσε η Imelda Labbé, Μέλος του Δ.Σ. της Volkswagen για τις Πωλήσεις, το Marketing και το After Sales.

Η Volkswagen θα παράγει μόνο ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη από το 2033. Μέχρι το 2030, τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα θα αντιπροσωπεύουν τουλάχιστον το 70% των πωλήσεων της Volkswagen στην Ευρώπη. Στις ΗΠΑ και την Κίνα, η εταιρεία στοχεύει σε μερίδιο ηλεκτρικών οχημάτων άνω του 50% για την ίδια περίοδο. «Η Νορβηγία είναι ο πρωτεργάτης στην ηλεκτροκίνηση. Το ID.4 ήταν στην κορυφή των ταξινομήσεων στην χώρα μέσα στον Οκτώβριο. Αυτό το παράδειγμα δείχνει ότι η οικογένεια μοντέλων ID. ταιριάζει στις ανάγκες των πελατών μας», σχολίασε η Labbé.

Η Volkswagen πρόκειται να λανσάρει δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026. «Η Volkswagen θα έχει το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο ηλεκτρικών οχημάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία. Από το βασικό μικρό e-car με τιμή στόχο κάτω από τα 25.000€ έως τη νέα ναυαρχίδα Aero B, τα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen θα έχουν τη σωστή πρόταση σε κάθε κατηγορία», είπε η Labbé.

Τα σχόλια των πελατών μετατρέπονται απευθείας σε νέες λειτουργίες των αυτοκινήτων

Η οικογένεια μοντέλων ID. είναι επίσης πρωτοπόρος όσον αφορά την ενσωμάτωση λογισμικού με βάση την ψηφιακή εμπειρία των πελατών. Η Volkswagen παρέχει συνεχώς στους ιδιοκτήτες μοντέλων ID. “over the air” ενημερώσεις στο λογισμικό των αυτοκινήτων. Αυτό διασφαλίζει ότι το όχημα είναι πάντα ενημερωμένο σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του και ότι βελτιώνεται συνεχώς με νέες λειτουργίες. «Η εμπειρία μας με αυτή την τεχνολογία τους τελευταίους μήνες ήταν πολύ θετική», αναφέρει η Labbé: «Το πλεονέκτημα είναι ότι μπορούμε να μετατρέψουμε τα σχόλια των πελατών άμεσα και γρήγορα σε νέες λειτουργίες, όπως η αυξημένη χωρητικότητα φόρτισης ή η εμφάνιση της ειδοποίησης για την χωρητικότητα της μπαταρίας στην οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων».

Η πλατφόρμα MEB είναι η ραχοκοκαλιά της μετάβασης της Volskwagen προς την ηλεκτρική κινητικότητα

Η πλατφόρμα Modular Electric Drive (MEB) είναι ο πιο κρίσιμος παράγοντας για την ταχεία μετάβαση προς την ηλεκτρική κινητικότητα, στο πλαίσιο του στρατηγικού προγράμματος ACCELERATE της μάρκας. Σχεδιασμένη ειδικά για το σύστημα ηλεκτρικής κίνησης της Volkswagen, αυτή η αρχιτεκτονική του οχήματος προσφέρει μεγάλες αυτονομίες, άφθονο εσωτερικό χώρο και δυνατότητα για ενημερώσεις λογισμικού “over-the-air”. Η πλατφόρμα MEB χρησιμεύει ως βάση για όλα τα πλήρως ηλεκτρικά και πλήρως δικτυωμένα οχήματα της οικογένειας ID.

Με τη σταθερή εστίαση σε αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης και την ικανότητα να χρησιμοποιείται σε οχήματα σε ολόκληρο τον Όμιλο Volkswagen, η πλατφόρμα MEB δημιουργεί τεράστιες οικονομίες κλίμακας, μειώνει το κόστος της ηλεκτρικής κινητικότητας και επιταχύνει τη μετάβαση προς ένα ουδέτερο αποτύπωμα ως προς τις εκπομπές άνθρακα. Χάρη στην εξελιγμένη σχεδίασή της, η πλατφόρμα MEB είναι επίσης ειδικά προσαρμοσμένη για γρήγορη και αποτελεσματική παραγωγή. Αυτό επιτρέπει τη δημιουργία εκτεταμένων οικονομιών κλίμακας, που καθιστούν τα ηλεκτρικά οχήματα λιγότερο ακριβά και επομένως πιο προσιτά σε μεγαλύτερο αριθμό αγοραστών.

Η εταιρεία Volkswagen Passenger Cars είναι παρούσα σε περισσότερες από 150 αγορές παγκοσμίως και παράγει οχήματα σε περισσότερες από 30 σημεία σε 13 χώρες. Το 2021, η Volkswagen παρέδωσε περίπου 4,9 εκατομμύρια οχήματα. Αυτά περιλαμβάνουν best seller όπως τα Polo, T-Roc, Golf, Tiguan και Passat καθώς και τα επιτυχημένα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ID.3 και ID.4. Πέρυσι, η εταιρεία παρέδωσε περισσότερα από 260.000 ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, τα περισσότερα από ποτέ. Περίπου 184.000 άνθρωποι εργάζονται αυτή τη στιγμή στη Volkswagen σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, υπάρχουν περισσότερες από 10.000 εταιρείες και συνεργάτες με 86.000 εργαζομένους. Με τη στρατηγική της ACCELEREATE, η Volkswagen προχωρά με συνέπεια την περαιτέρω ανάπτυξή της σε έναν σύγχρονο πάροχο κινητικότητας δίνοντας έμφαση στο λογισμικό.

 1) ID.3 – κατανάλωση ισχύος σε kWh/100 km: συνδυασμένη 16,4-15,2; Εκπομπές CO2 συνδυασμένες σε g/km: 0.

2) ID.5 GTX – κατανάλωση ισχύος σε kWh/100 km: συνδυασμένη 19.3-16.9; Εκπομπές CO2 συνδυασμένες σε g/km: 0.

3) ID.6 – Αυτό το όχημα δεν είναι διαθέσιμο για αγορά στην Ευρώπη. Μόνο οι τιμές κατανάλωσης και εκπομπών σύμφωνα με το WLTP και όχι σύμφωνα με το NEDC είναι διαθέσιμες για αυτό το όχημα.

4) ID.4 Pro Performance – κατανάλωση ισχύος σε kWh/100 km: συνδυασμένη 16,5; CO2-εκπομπές σε συνδυασμό σε g/km: 0.

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας