ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ 2ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ

0

Κατάκτηση του 3ου βραβείου πανελλαδικά από μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας, που έλαβαν μέρος στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2022-2023

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης του2ου Δημοτικού Σχολείου Νέας Ερυθραίας έλαβαν μέρος στον Εθνικό Διαγωνισμό Γαλλοφωνίας 2022-2023  που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και κατάφεραν να διακριθούν κατακτώντας το 3ο βραβείο πανελλαδικά. Η τελετή απονομής των βραβείων πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Μαρτίου στο Auditorium του Γαλλικού Ινστιτούτου παρουσία του Γάλλου και του Ελβετού Πρέσβη στην Ελλάδα, καθώς και διοικητικού στελέχους του Διεθνούς Οργανισμού Γαλλοφωνίας.

Οι  μαθητές κατασκεύασαν με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της, καθηγήτριας Γαλλικών  Έλλης  Σπακουρή, ένα διαδραστικό επιτραπέζιο παιχνίδι  με θέμα τα μνημεία του Παρισιού. Καθώς το επιτραπέζιο παιχνίδι ήταν διαδραστικό , πολύτιμη ήταν και η συμβολή της καθηγήτριας Πληροφορικής του σχολείου Γεωργίας Λάσκαρη, η οποία ανέλαβε να εκπαιδεύσει τους μαθητές στην ολοκλήρωση του  τεχνικού κομματιού  του παιχνιδιού.

Στόχος της κυρίας Σπακουρή ήταν να αγαπήσουν τα παιδιά τη Γαλλική γλώσσα και τον Γαλλικό πολιτισμό με διασκεδαστικό τρόπο, μέσα από το παιχνίδι. Τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις γύρω από τα διασημότερα μνημεία του Παρισιού, τους σημαντικότερους Γάλλους επιστήμονες (Louis Pasteur, Pierre και Marie Curie, Jacques-Yves Cousteau), τους λαμπρότερους  Γάλλους συγγραφείς (Rousseau, Voltaire, Victor Hugo και Alexandre Dumas), τους μεγαλύτερους Γάλλους ζωγράφους (Délacroix, Cézanne, Degas, Monet, Manet , Renoir, Seurat, Gauguin και Matisse). Εμπλούτισαν τις γνώσεις τους σχετικά με τα γαλλικά σύμβολα (σημαία, σύνθημα, εθνικός ύμνος, εθνική γιορτή, σύμβολο Γαλλικής Δημοκρατίας, κόκορας αθλητικό σύμβολο , κτλ.) και τα γαλλικά στερεότυπα (κρασί, σαμπάνια, τυριά, μπερές, γαλλική μπαγκέτα, κτλ.).

Για τη συμπλήρωση του ταμπλό, οι μαθητές εργάστηκαν διαθεματικά και μέσα από το μάθημα της Πληροφορικής , με την καθοδήγηση της κυρίας Λάσκαρη, κατασκεύασαν διαδραστικές κάρτες (πάντα με σεβασμό στα δικαιώματα του δημιουργού) και τις εμπλούτισαν με QR codes. Με αυτόν τον τρόπο δημιούργησαν ένα διαδραστικό συμπεριληπτικό παιχνίδι (ιδανικό για μαθητές με δυσλεξία, μαθησιακές δυσκολίες , προβλήματα όρασης και με διαφορετικά επίπεδα κατανόησης της Γαλλικής γλώσσας) στο οποίο οι εικόνες ζωντανεύουν,   όταν σκαναριστούν από μία κινητή συσκευή, και εμφανίζουν πληροφορίες σε γραπτό και προφορικό λόγο στη γλώσσα που ο μαθητής επιλέξει.

 

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας