Σε λειτουργία η πλατφόρμα για e- ραντεβού με τις υπηρεσίες του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης

0

Ο Δήμος Λυκόβρυσης- Πεύκης πραγματοποιεί άλλο ένα βήμα στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών του αξιοποιώντας τις δυνατότητες που δίνει η τεχνολογία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Έχει τεθεί σε λειτουργία η πλατφόρμα e-ραντεβού του Δήμου Λυκόβρυσης- Πεύκης μέσω της οποίας αναβαθμίζεται η διαδικασία ηλεκτρονικού προγραμματισμού επισκέψεων στις δημοτικές υπηρεσίες, που έχουν επαφή με το κοινό.

Οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους, θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν το ραντεβού τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://likovrisipefki.irantevou.gr/

Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος πολίτης  κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες.

Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του Δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα μπορεί επίσης να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στο Δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του.

Tα e- ραντεβού μπορούν να κλείνονται με τα τμήματα των Διευθύνσεων Διοικητικών Υπηρεσιών, Οικονομικών Υπηρεσιών, Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας, Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Εθελοντισμού και το Αυτοτελές Γραφείο Διοίκησης, Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων του ΚΟΙΠΑΠ.

Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους καλώντας στο Γραφείο Δημότη: 210 6145130 και 15323.

Ο Δήμαρχος Λυκόβρυσης- Πεύκης και Γενικός Γραμματέας της ΠΕΔ Αττικής Τάσος Μαυρίδης δήλωσε σχετικά:  «Τα τελευταία χρόνια έχουμε κάνει ως Δήμος σημαντικά βήματα όσον αφορά στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών μας αξιοποιώντας τις δυνατότητες που μας παρέχει η τεχνολογία. Η περίοδος της πανδημίας μας ώθησε να κινηθούμε γρηγορότερα για την καλύτερη εξυπηρέτηση του δημότη. Η χρήση καινοτόμων ψηφιακών υπηρεσιών, όπως τα e-ραντεβού, αποτελεί κομμάτι αυτής της προσπάθειας με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής για όλους, ελαχιστοποιώντας παράλληλα την κατανάλωση πόρων. Συνεχίζουμε προσπαθώντας κάθε μέρα να γινόμαστε καλύτεροι και αποτελεσματικότεροι».

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας