Ανακοίνωση για τον τρόπο λειτουργίας των Υπηρεσιών του Δήμου Αμαρουσίου στο πλαίσιο εφαρμογής των νέων έκτακτων μέτρων και προάσπισης της υγείας των πολιτών και των εργαζομένων

0

 

Στο πλαίσιο της εφαρμογής των νέων έκτακτων μέτρων για την προστασία των πολιτών και των εργαζομένων στο χώρο εργασίας και τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού Covid-19, ο Δήμος Αμαρουσίου ανακοινώνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών από τις Υπηρεσίες του Δήμου γίνεται πλέον μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας.              

Ειδικότερα, οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετηθούν από τις Υπηρεσίες του Δήμου Αμαρουσίου ως εξής:

  • Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ)

Η επικοινωνία των πολιτών πραγματοποιείται αποκλειστικά κατόπιν ραντεβού, είτε μέσω των τηλεφωνικών γραμμών : 213-20.31.904, 905,906 (Κεντρικό ΚΕΠ), 210- 80.52.477 (ΚΕΠ Μεσογείων), είτε ηλεκτρονικά στο email: [email protected].

  • Ληξιαρχείο

Το Ληξιαρχείο θα παραμείνει κλειστό για το κοινό. Θα εξυπηρετούνται μόνο οι δηλώσεις θανάτων. Για όλες τις άλλες περιπτώσεις οι πολίτες θα εξυπηρετούνται κατόπιν ραντεβού. Τηλέφωνα επικοινωνίας:213-20.38.035, 213-20.38.033,213-20.38.036, email: [email protected]

  • Υπηρεσίες Τμήματος Αστικής Κατάστασης

Για τις υπηρεσίες του Τμήματος Αστικής Κατάστασης που αφορούν σε:  -Χορήγηση Πιστοποιητικού Οικογενειακής Κατάστασης                                             –Χορήγηση Πιστοποιητικού Γέννησης                                                                             Χορήγηση Πιστοποιητικού Ταυτοπροσωπίας                                                            Χορήγηση Πιστοποιητικού Εντοπιότητας                                                                         Χορήγηση Πιστοποιητικού Εγγυτέρων Συγγενών                                                        -Χορήγηση Πιστοποιητικού Οικογενειακής Κατάστασης για μειωμένη θητεία                                                                                                                                  Χορήγηση Πιστοποιητικού Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων                                      Εγγραφή αδήλωτου                                                                                                            Αρχική εγγραφή στο Δημοτολόγιο αλλοδαπών που αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια                                                                                                          Μεταδημοτεύσεις                                                                                                             Αλλαγή στοιχείων τέκνου λόγω αναγνώρισης και εγγραφή στο Δημοτολόγιο                                                                                                                        Αλλαγή στοιχείων τέκνου λόγω υιοθεσίας και εγγραφή στο Δημοτολόγιο                                                                                                                      Διόρθωση στοιχείων εγγραφής στο Δημοτολόγιο ή στα Μητρώα Αρρένων,                                                                                                                        όπως και για κάθε άλλη συναφή εργασία, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού.Τηλέφωνα επικοινωνίας:  2132038044 και 2132038045 Email: [email protected]

  • Οικονομικές Υπηρεσίες

Η προσέλευση των πολιτών στο τμήμα Διαχείρισης Εσόδων και στο Τμήμα Εκκαθάρισης Δαπανών θα επιτρέπεται μόνο σε εξαιρετικές  περιπτώσεις  και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.                                Τηλέφωνο επικοινωνίας: 213 20 38020-029  ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected], [email protected]

Οι πληρωμές οφειλών που αφορούν στην Ταμειακή Υπηρεσία θα πραγματοποιούνται μόνο ηλεκτρονικά, αφού προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση με την υπηρεσία. Τηλέφωνο επικοινωνίας:  213 20 38050-058  ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  [email protected].

  • Υπηρεσίες Δόμησης

Τα προφορικά αιτήματα, οι διευκρινήσεις  και γενικώς πληροφορίες που αφορούν το αντικείμενο της διεύθυνσης θα διεκπεραιώνονται ως εξής: μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση [email protected] καθώς και στα τηλέφωνα:

1.Τμήμα Αδειών: τηλ.213-20.38.185, 213-20.38.183, 213-20.38.170, 213-20.38.171, 213-20.38.189, 213-20.38.129, 213-20.38.180

2.Τμήμα υλοποίησης σχεδίου και τμήμα πολεοδομικού σχεδιασμού:   213-20.38.129, 213-20.38.189, 213-20.38-173, 213-20.38.185

3.Τμήμα ελέγχου κατασκευών:213-20.38.188, 213-20.38.182, 213-20.38.181, 213-20.38.177, 213-20.38.185,

Τέλος, αιτήματα που αφορούν στη χορήγηση αντιγράφων επί των αντικειμένων της Δ/νσης θα διεκπεραιώνονται κατόπιν ραντεβού αφού προηγηθεί σχετικό ηλεκτρονικό αίτημα.

  • Τεχνικές Υπηρεσίες

Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας.

-Τμήμα Κατασκευής κι Επίβλεψης Έργων: τηλ.: 213- 20.38.138, 135, 139, 133, 194, 137, 140, email: [email protected]

-Τμήμα Προγραμματισμού & Μελετών: τηλ.: 213-20.38.145, 143, 137, 140, email: [email protected]

-Τμήμα Εγκαταστάσεων και αδειών μεταφορών: τηλ.: 213-20.38.133, 137, 140, email: [email protected]

-Τμήμα Συντήρησης Κτιρίων: τηλ.: 213-20.38.194, 340, 134,137, 140 , email: [email protected]

-Τμήμα Κυκλοφορίας & Συγκοινωνίας: τηλ.: 213-20.38.142, 137, 140, email: [email protected]

Τμήμα Χωροθέτησης: τηλ.: 213-20.38.148, 137, 140, email: [email protected]

  • Υπηρεσίες Καθαριότητας και Ανακύκλωσης

Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται τηλεφωνικά αποκλειστικά μέσω των τηλ. 210-80.26.762, 210-80.23-729 και 15321.

  • Υπηρεσίες Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής

Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής επικοινωνίας

-Τμήμα Πρασίνου: τηλ.: 213-20.38.101,114 email: [email protected]

-Τμήμα Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού: τηλ.: 213-20.38.105 email: [email protected]

-Τμήμα Αδειοδότησης-Επιχειρήσεων και Καταστημάτων: τηλ.: 210-20.38.108 email: [email protected]

-Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και Δημόσιας Υγείας:τηλ.: 210-20.38352 email: [email protected]

Τμήμα Συνεργείων Δομημένων και Υπαίθριων Χώρων: τηλ:210-20.38.114,117 email: [email protected]

  • Νομικές Υπηρεσίες

Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. Τηλ. επικοινωνίας: 213 -20.38.199, 191, email [email protected]

  • Διαχείριση Κοιμητηρίου

Η Υπηρεσία διαχείρισης Κοιμητηρίου, εξυπηρετεί στο τηλ : 213-20.38.087 και στα email: [email protected], [email protected] και το Κοιμητήριο στα τηλ : 210-80.20.951 – 697-26.10.899.

  • Γραφείο Δημοτικού Συμβουλίου

Η επικοινωνία των πολιτών και σχετικές πληροφορίες παρέχονται αποκλειστικά μέσω τηλεφώνου και email.

-Μονάδα Α’ Υποστήριξη Δημοτικού Συμβουλίου: τηλ: 213- 20.38.160, email:[email protected], [email protected]

-Μονάδα Γ’ Υποστήριξη Οικονομικής Επιτροπής: τηλ: 213-20.38.164, email:[email protected]

-Μονάδα Δ’ Υποστήριξη Επιτροπής Ποιότητας Ζωής:τηλ: 213 2038 169, email:[email protected]

Σε κάθε περίπτωση οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμμή του Δημότη στο 15321.  

 

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας