Μεγάλη αύξηση που αγγίζει το 190%, στον  αριθμό κλήσεων των πολιτών στο τηλεφωνικό κέντρο 1110 για τον κορωνοιό

0

Μεγάλη αύξηση που αγγίζει το 190%, κατεγράφη στον  αριθμό κλήσεων των πολιτών προς το τηλεφωνικό κέντρο 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ για ενημέρωση σχετικά με τον κορωνοιό, τις τελευταίες 2 εβδομάδες του Αυγούστου σε σχέση με τον Ιούλιο 

Γ. Πατούλης: « Θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πολίτες, με στοχευμένες δράσεις υποστήριξης και προστασίας τους»

Η αύξηση των κρουσμάτων κορωνοιού ενέτεινε σημαντικά το ενδιαφέρον των πολιτών για πληροφόρηση και ενημέρωση σχετικά με τη λοίμωξη, όπως διαφαίνεται από τα πρόσφατα στατιστικά στοιχεία που εκδόθηκαν από το τηλεφωνικό κέντρο 1110 της Περιφέρειας Αττικής και του ΙΣΑ.

Ειδικότερα τον Αύγουστο και ιδιαίτερα το διάστημα από τις 17 έως και τις 26 του μηνός καταγράφηκε αύξηση των εισερχόμενων κλήσεων σε ποσοστό 184% σε σχέση με τον Ιούλιο, ενώ σημαντικά αυξήθηκε ο αριθμός των πολιτών που απευθυνόταν στο τηλεφωνικό κέντρο για οδηγίες ψυχολογικής υποστήριξης καθώς και για ζητήματα που σχετίζονται με καταγγελίες φαινομένων αισχροκέρδειας.

Αναλυτικά τα συγκριτικά ποσοστά για κάθε κατηγορία κλήσης είναι τα εξής :

1. Οδηγίες για ιατρικά θέματα που αφορούν την Πανδημία του ΚορωνοΪου, με ποσοστό 184%,

  1. Οδηγίες Ψυχολογικής Υποστήριξης , με ποσοστό 15%,
  2. Θέματα κοινωνικής παρέμβασης , με ποσοστό 66%,
  3. Φαινόμενα Αισχροκέρδειας , με ποσοστό 100%,
  4. Υποστήριξη φροντιστών ατόμων με άνοια και Alzheimer , με ποσοστό 100%

Να σημειωθεί ότι το 55% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες και  το 45% από άνδρες.

Οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από το νομό Αττικής, ωστόσο καταγράφηκαν κλήσεις και από τους νομούς Αχαΐας και Ηρακλείου.

Υπενθυμίζεται ότι οι πολίτες απευθυνόμενοι στο 1110, έχουν τη δυνατότητα, χωρίς καμία χρέωση, να καταγγέλλουν φαινόμενα αισχροκέρδειας, να ζητούν βοήθεια και ενημέρωση για τον κορωνοϊό και να αναφέρουν περιπτώσεις μοναχικών πολιτών που θέλουν υποστήριξη.

Το τηλεφωνικό Κέντρο 1110 λειτουργεί 24 ώρες την εβδομάδα με την συμμετοχή 170  εθελοντών που το στελεχώνουν, 91 ιατρών, 21 ψυχολόγων και 52 τηλεφωνικών πρακτόρων, οι οποίοι έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση από το συντονιστικό κέντρο σε εναρμόνιση με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Οι εθελοντές παρέχουν τις υπηρεσίες τους είτε με φυσική παρουσία στις εγκαταστάσεις του τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο συχνά επισκέπτεται ο  Περιφερειάρχης Αττικής, είτε με on call σύνδεση απ’ όπου κι αν βρίσκονται, δεδομένου ότι πολλοί εργάζονται στην πρώτη γραμμή της μάχης με τον COVID, στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, ή στα ιατρεία τους.

Οι 170 εθελοντές του 1110 είναι γιατροί του Δημοσίου, του ΕΣΥ, στρατιωτικοί γιατροί, ή ιδιώτες γιατροί και ψυχολόγοι.

Σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Γ. Πατούλης επισημαίνει:

«Η θερμή ανταπόκριση του κόσμου είναι πολύ ενθαρρυντική. Αξιοποιώντας τα στοιχεία του τηλεφωνικού κέντρου, θα συνεχίσουμε να ανταποκρινόμαστε στην εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πολίτες, με στοχευμένες δράσεις υποστήριξης και προστασίας τους.

Το 1110 αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, τόσο στη χαρτογράφηση των αναγκών που υπάρχουν ανά περιοχή, όσο και στον εντοπισμό των φαινομένων αισχροκέρδειας. Στόχος μας είναι κανένας πολίτης να μην είναι μόνος του. Σε αυτή την εθνική μάχη δεν περισσεύει κανείς. Όλοι μαζί θα τη δώσουμε και θα την κερδίσουμε».

 

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας