Δημιουργούμε από απόσταση…αλλά πιο κοντά από ποτέ! Θέμα: Πεταλούδας (συνέχεια – συμμετρία)

0

Η Φρόσω Μαλέα, δασκάλα του εργαστηρίου ζωγραφικής παιδιών και εφήβων του Ν.Π.Δ.Δ. Πολιτισμού & Αθλητισμού «Δημήτριος Βικέλας» του Δήμου Κηφισιάς, προτείνει: Υπάρχουν πολλοί τρόποι απεικόνισης μιας πεταλούδας.

Προτείνονται δύο διαφορετικές ασκήσεις με επίκεντρο τη συμμετρία της πεταλούδας για μικρότερα παιδιά (δημοτικού).

Στην άσκηση (Α) τα παιδιά κόβουν με το ψαλίδι το μισό σχήμα της πεταλούδας και αναπαράγουν το άλλο μισό. Ζωγραφίζουν αυτοσχεδιάζοντας με τους μαρκαδόρους.

Στην άσκηση (Β) αυτοσχεδιάζουν απευθείας με τα σωληνάρια το μισό σχήμα πεταλούδας και τυπώνοντας το,  προκύπτει το άλλο μισό.

Δείτε το βίντεο στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.facebook.com/vikelas.org/videos/942419826532282

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας