Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε μια ακόμα συνάντηση του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικού Εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη με πολίτες, αυτή τη φορά στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού. Θερμή ήταν η υποδοχή που επεφύλασσαν στον κο Π. Μαρινάκη οι πολίτες, ενω ακολούθησε συζήτηση γύρω από την τρέχουσα πολιτική πραγματικότητα.
Ο Υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ και Κυβερνητικός εκπρόσωπος κος Μαρινάκης δήλωσε μετά το πέρας της εκδήλωσης:
“Η ουσία βρίσκεται σε αυτά τα οποία απασχολούν τον κόσμο. Ο κόσμος, η κοινωνία ορίζει την ατζέντα, βάζει τα ερωτήματα και εμείς πρέπει να δίνουμε τις απαντήσεις.
Σας ευχαριστώ πολύ όλες και όλους!”





































