Fiat 500e Red 118 hp του Χρήστου Φωτιάδη

0

Κάθε φορά που οδηγώ μια νέα έκδοση τού Fiat 500 της νέας εποχής, θυμάμαι πόσο είχε καθυστερήσει η υλοποίηση της απόφασης για την παραγωγή ενός σύγχρονου “Topolino”, η οποία τελικά υλοποιήθηκε το 2007. Χαρακτηριστικό της υποδοχής που τού επιφυλάχτηκε τότε (παρά την «αλμυρή» τιμή του) ήταν η τεράστια εμπορική του επιτυχία, αφού πούλησε πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα μέχρι το 2015! Αρκεί για σύγκριση να θυμίσουμε ότι το έμβλημα της μαζικής αυτοκίνησης στην Ιταλία διατέθηκε σε 3,8 εκατομμύρια μονάδες, από την εμφάνισή του το 1957 μέχρι το 1975 που σταμάτησε να παράγεται το θρυλικό «πεντακοσαράκι».

Όσο για την αμιγώς ηλεκτρική του έκδοση, θεωρώ ότι είναι η πρώτη επιλογή για κάποιον που διαθέτει κάπου 20.000 ευρώ, φυσικά αφού αφαιρεθεί η επιδότηση! Έχει πολύ καλή αυτονομία και γρήγορη φόρτιση, στην δε πόλη είναι ο ιδανικός σύντροφος, με την ευελιξία και το μικρό του μέγεθος! Σε ό,τι αφορά την συγκεκριμένη έκδοση Red, είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεία αυτοκινήτων δημιουργεί ειδική σειρά των μοντέλων της για να υποστηρίξει τον φιλανθρωπικό οργανισμό (RED), του οποίου συνιδρυτής είναι ο δημοφιλής μουσικός Bono, τραγουδιστής των U2. Ο οργανισμός (RED) ιδρύθηκε το 2006 από το δημοφιλή Ιρλανδό μουσικό και τον Αμερικανό ακτιβιστή Bobby Shriver, με σκοπό να ενισχύσει τον αγώνα κατά του AIDS. Σήμερα, παράλληλα με τη συνεχόμενη προσπάθεια για την εξάλειψη του AIDS, ο οργανισμός παίρνει και πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση της πανδημίας του COVID-19. Μια μεγάλη συλλογή προϊόντων με την υπογραφή (RED) συμβάλλουν στη συλλογή πόρων που βοηθούν περισσότερα από 220 εκατομμύρια ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Υπάρχει, λοιπόν, και συμβολική αξία στην επιλογή του!

Όσο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του  πανέμορφου μοντέλου, αυτό που προσφέρει το RED είναι διαφορετικό φινίρισμα, με το κόκκινο χρώμα να κυριαρχεί στο αμάξωμα και στο εσωτερικό. Υπάρχουν κόκκινα λογότυπα, κόκκινα καλύμματα καθρεπτών, νέα γυαλιστερή μαύρη πλάκα για τα φώτα μέρας και προαιρετικές ζάντες αλουμινίου με κόκκινο λογότυπο. Στο εσωτερικό, το χαρακτηριστικό στοιχείο είναι το κάθισμα του οδηγού σε κόκκινο χρώμα, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε μαύρο! Κόκκινο είναι και το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό, όπως και το λόγκο στο τιμόνι, ενώ η εικόνα συμπληρώνεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 7ΆΆ και τη στάνταρ οθόνη αφής 10,25 ιντσών.

Ο ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 118 ίππων με 220 Nm ροπής συνδυάζεται με μπαταρία 42 kWh και διαθέτει 3 οδηγικά προφίλ τα οποία ελέγχουν και την ανάκτηση ενέργειας. Η αυτονομία είναι και θέμα στυλ οδήγησης, αλλά εντός πόλης μπορεί να φτάσει και τα… 400 χιλιόμετρα! Όσοι έχουν τη δυνατότητα, δεν θα το μετανιώσουν!

 

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Παρακαλώ εισάγετε το σχόλιό σας!
Εισαγάγετε εδώ το όνομά σας